måndag 7 september 2009

animalpolice (Y)

sitter och kollar på animalpolice på Animal Planet.
SJUKT att folk kan göra så mot sina djur, eller vad säger ni?

Jag har själv en hund och en katt + Ove's(min mammas man) 2 hästar.
Jag älskar min tjockis hund & katten mer än allt
på jorden, och hästarna med.
Skulle ALDRIG kunna misshandla dom,
aldrig i helvete!
Sjuka människor finns det gott om må jag säga..

Hmm.. Just nu finns det inget att skriva..
Läste nyss på en när vännina's blogg om
hennes graviditet & hur pojken var ang en sak.
(Nämner inga namn på grund av jag ej vill såra någon)
Hon vet gott vem hon är..
Blev lite ledsen när jag läste det, kunde inte ha vart så kul..
Men är så glad för eran bebis!
Får bara hålla tummarna!
Men men.. Ska väl säga god natt nu & skicka ett natti sms
till min älskling och sedan dra och lalla kudden, är jätte trött!

Natti natt !

PUSS&KRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar