måndag 7 september 2009

kiss me trhu the phone.

älskar den låten, den är skön!

som ni ser, jag startar om!
nu ska jag försöka blogga, vi håller på att jag klarar det?
idag ska min storasyster föda, hoppas det går som det ska!
blir moster för 3:e gången , mysigt att ha äldre syskon!
hmm, jag vill klippa mig! men har så kort hår.. vet inte hur jag ska göra!
men men, idag har jag inte gjort ett skit, rent ut sagt! haha
slappat och bara vart trött av mig, igår la jag en ansikstmask, så bra!
fixade mina naglar med, börjar bli bra på det faktisk!
hmm, jag vill kunna åka ner till min baby, men går ju inte!
på fredag firas det 5 månader mellan oss, tiden bara rullar iväg!
just nu sitter jag och pysslar om Benedicte's header, hoppas hon blir nöjd!

Förresten, vad tycker ni om min nya header?
lämna gärna en kommentar om den, hihi!

nehej, nu ska jag runda av och plugga !
vi hörs nog senare ikväll!

puss & kram bloggers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar